Wijsheid kwijt

Ik scheld niet gauw, zelfs als ik mijn hoofd stoot tegen het gemene keukenkastdeurtje roep ik ‘Poppelepee’ maar ik weet nu een heleboel scheldwoorden die allemaal op TOETSENBORD eindigen!!!Zit ik een heel stuk te typen, heel goed doordacht en natuurlijk het stuk van mijn leven waarmee ik door ga breken in de blogwereld, raak ik, terwijl ik tevreden achterover wil leunen om nog eens met een grote glimlach mijn wijze woorden door te nemen waarmee ik de wereld ga verrijken, een knopje links op mijn grrrrrtoetsenbord aan! Een knopje in een rij die ik nooit maar dan ook nog nooit heb gebruikt omdat ik geen idee heb waar ze toe dienen. Nu weet ik wat hun functie is! Ze laten heel mooie, zorgvuldig gekozen woorden verdwijnen in cyberspace! Niet vastgelegd voor de eeuwigheid maar verdwenen voor altijd en altijd is mijn wijsheid die ik wilde delen. Terugstappen met het groene pijltje mocht niet baten, in de geschiedenis van de pc duiken ook niet. Wat een frustratie. Moet alles dan toch weer net als vroeger met inkt en papier? Daar kan niet zoveel mee mis gaan. Ik heb nog dagboeken van toen. Wel vergeeld maar heel leesbaar. En heel wijs. Toen al. Boeken
4 thoughts on “Wijsheid kwijt

  1. Oh Wilma, het is zo goed om eerst je tekst in Word te schrijven en dat op tijd op te slaan. Een beginnersregel is het.

    Ik zie dat Feetje hier ook komt. Kijk, dan is het hier helemaal vertrouwd. Maar dat was het eigenlijk al.

    Ik zou die lijst op toetsenbord eindigende woorden wel eens op een rijtje willen zien. Ghegheghe.

Leave a Reply

