Ouder dan 18

De ingekorte versie van het uitje naar Wateringen om Karma’s Kitchen te zien spelen!

Hier volgt een waarschuwing: Als je denkt dat je nog 18 bent omdat je je even zo voelt, en je bent niet echt 18, WEET DAN: Je bent echt ouder!

O, o, ik heb nu al spijt. In de rondte gesprongen met dat jonge spul én met Karma’s Kitchen, ook jong, ik lijk wel niet wijs. Ben ik nu echt zo’n iemand geworden waarvan ik vroeger dacht: mens doe niet zo gek, morgen heb je spijt?
Ik heb nu al spierpijn na al dat dansen en moest ook nog eens 3 kwartier, DRIE kwartier met wind tegen terug fietsen en twijfelachtig of het de goede weg wel was. En die pubers maar blaten onderweg en ik maar: stttt het is half drie. Je wilt het niet zeggen maar het je kan niet anders want je bent moeder.
Maar ik zit hier nu fris gedoucht achter mijn pc’tje dus thuiskomen is toch gelukt. Iedereen veilig op zijn plekje. Even mijn haar fohnen en dan de muziek uit mijn hoofd krijgen. Ha, komt onweer aangerold, ben dus net voor het los barst thuis, wat een geluksvogeltje voel ik me nu.
Hebben we toch maar mooi in de rondte gesprongen met Karma’s Kitchen!
En we zijn niet in een onweersbui beland!
En ik heb een douche! En een fohn! En een puberdochter! En een heerlijk bed!
Waarschuwing ingetrokken, doe gek zolang het kan.Dansen

2 thoughts on “Ouder dan 18

  1. Ghegheghe….zo oud kan je nog niet zijn. Mocht je 70 of ouder zijn, dan heb ik bewondering voor je. Mocht je jonger zijn, dan kun je het gewoon. Hierna kun je gaan limbodansen. Ook heel leuk. Vooral voor de toeschouwers.

  2. je kan ook reactie’s krijgen zoals”dat vind ik zo leuk dat iemand op uw leeftijd nog zo kan dansen” ik heb het maar als compliment opgevat.wat moet ik anders om MIJN leeftijd.HET IS HEERLIJK OM JE JONG TE VOELEN!!!!
    ga zo door….

Leave a Reply

