Our pills make you irresistible for women.

Heb jij ook een postvak vol met dit soort mails? Ze komen dan wel in mijn ongewenste mailmap terecht maar het maakt toch nieuwsgierig. Er komen allerlei vragen bij mij op. Als ik zo’n pil zou nemen ben ik dan ook onweerstaanbaar voor vrouwen? Irrrrrrresssssssissstible klinkt wel heel spannend toch? En wil ik dat dan wel, dat vrouwen mij heel leuk vinden? Kan je er een relatie door krijgen? Wat gebeurt er als je een pil een dagje vergeet? Is de liefde dan over? Vallen er ook meer mannen op je? Of werkt de aantrekkingskracht alleen maar richting vrouwen? En vooral vraag ik mij af: Waarom sturen ze dat naar mij??

Hoe werkt zo’n pil eigenlijk? Eigenlijk is de bedoeling van zo’n pil dat die de erectie bij mannen stimuleert. Eigenlijk was het ontwikkeld als medicijn tegen pijn in de borst. Als bijwerking kregen mannen een erectie. Dat moet er toch ietwat raar hebben uitgezien. Een arts die met een stethoscoop op de borst van de liggende patiënt luistert en dan ineens iets ziet groeien. Als hij die kant dan op keek hé. Maar dat moet wel want hoe zou hij het anders ontdekt hebben? Zie je nu ook voor je dat zo’n dokter dan begint te blozen en snel een groot stuk papier van zo’n grote rol aan het voeteneind afscheurt en over de patiënt zijn edele delen probeert neer te leggen maar dat lukt maar niet. Hopelijk heeft hij zijn stethoscoop niet vergeten uit zijn oren te halen anders zit hij ook nog eens verstrikt en hoe moet hij zich daar uit redden? Het kan natuurlijk ook zijn dat de patiënt op zo’n onderzoektafel zat, de dokter luistert en de groei zet zich in. Patiënt slaat gauw zijn benen over elkaar omdat hij het gênant vindt dat hij een erectie krijgt van het hartonderzoek.

Als bijwerking word je niet automatisch romantisch helaas. Dat zou nog eens een leuke pil zijn. Bloemen, kaarsen aan, het bad vol laten lopen met je lievelingsschuim, dat kan je niet krijgen op recept. Maar dat een man denkt dat de vrouwen helemaal door het lint zullen gaan omdat hij met een stijve rondloopt, nee dat kan er bij mij niet in. Hij krijgt vast niet genoeg bloed naar zijn hersenen en daardoor kan hij niet goed meer denken.

Lees ik net dat er heleboel nepmiddelen in omloop zijn. Als een man dus denkt dat zijn opgewondenheid door het medicijn komt: je kan het kunstje zelf!

een pilletje

Leave a Reply

